Reiss Nelson Menegaskan Bahawa Dia Sudah Bersedia Untuk Berjuang Bagi Mendapatkan Tempatnya Di Arsenal!




Reiss Nelson menegaskan dia sudah bersedia untuk berjuang bagi mendapatkan tempat di Arsenal dan tidak mahu keluar secara pinjaman pada musim depan. 
Pemain sayap itu menghabiskan musim lalu secara pinjaman di kelab Bundesliga Hoffenheim dan tampil cemerlang sepanjang musim lalu di Jerman.
Unai Emery hanya mempunyai £ 45 juta untuk dihabiskan pada musim panas ini dan sering bergantung pada pemain pertahanan Sead Kolasinac, Ainsley Maitland-Niles dan Hector Bellerin untuk mengisi posisi sayap pada musim lalu. 
Hoffenheim ingin mengekalkan Nelson, sementara dia tidak mendapat tawaran daripada kelab lain.
Walau bagaimanapun, pemain berusia 19 tahun itu berkata dia adalah 'Arsenal luar dan dalam' dan merasakan dia sudah bersedia untuk kembali ke Emirates.
Ditanya jika dia telah bertambah baik di Jerman, Nelson menjawab: "Seratus peratus. Saya belajar banyak perkara. Saya mempunyai banyak kawan, dan saya juga mempunyai hubungan yang baik dengan pengurus. 
"Mereka mengajar saya banyak perkara yang boleh saya ambil dalam kerjaya saya. Ianya adalah sukar, tetapi Arsenal adalah pasukan saya dan saya mahu kembali ke Arsenal dan bermain di sana. '
"Saya adalah 'Arsenal luar dan dalam'. Saya menyokong Arsenal. Semua ahli keluarga saya menyokong Arsenal.
"Itu adalah satu tarikan yang saya ada dengan peminat. Ia adalah satu perkara yang baik. Mereka menyokong banyak bakat muda yang muncul melalui Arsenal. Ianya adalah baik."
Arsenal semakin hampir untuk mendapatkan bintang Celtic, Kieran Tierney dan sedang bersedia untuk mengemukakan tawaran yang lebih baik sekitar £ 18 juta untuk pemain antarabangsa Scotland itu. 
Emery tidak berminat untuk menjual Lucas Torreira, walaupun terdapar minat dari AC Milan. 
Pengurus Sepanyol itu dilihat akan mencari pemain tengah dan seorang penyerang sebaik sahaja perpindahan untuk Tierney berjaya disempurnakan.