Gary Neville Memberi Nasihat Untuk Ole Gunnar Solskjaer Berkenaan Bintang United Paul Pogba!




Bekas kapten Manchester United Gary Neville percaya Paul Pogba harus dijual jika dia tidak mampu memberikan komitmen sepenuhnya untuk kekal di kelab itu. 
Pemain Perancis itu mengesahkan pada awal bulan ini bahawa dia ingin mencuba 'cabaran baru' tetapi berhenti daripada meminta untuk pergi dari kelab dan tidak menyerahkan permintaan untuk perpindahan keluar. 
Pogba mempunyai tiga tahun lagi dalam kontrak semasanya di Theatre of Dreams dan Ole Gunnar Solskjaer terdesak untuk mengekalkan pemain tengah itu, yang berjanji untuk membina pasukannya di sekitar pemain berusia 26 tahun itu. 
United percaya mereka berada dalam kedudukan yang kukuh untuk mengekalkan Pogba tetapi Neville, yang mengakui pasukan Solskjaer akan lebih baik dengan adanya pemain Perancis itu, mengatakan dia harus dijual jika dia mahu keluar.
"Mereka tidak perlu menyimpan mana-mana pemain," kata Neville kepada Sky Sports. 
"Manchester United adalah pasukan yang lebih baik ketika Paul Pogba bermain tetapi jika pemain tidak mahu berada di kelab - itu tidak merujuk kepada Pogba, dia mungkin ingin berada di kelab - Anda harus mendapatkan semua pemain yang lain dan menggerakkannya selari dengan apa yang anda inginkan.
"Pada akhirnya, itulah perkara pertama yang harus dilakukan Ole - untuk mengenal pasti siapa yang bersedia untuk bersama kelab untuk maju ke hadapan. Saya masih tidak pasti mengenai ramai pemain. Saya melihat spekulasi di Sky Sports News dan dalam talian dan kelihatannya akan ada perpindahan yang berlaku sepanjang masa. Anda perlu mendapatkan pemain sebelum anda membiarkan mereka pergi kerana bersenjata dengan wang akan membuatkan anda terdedah. 
"Untuk United, itu semua adalah tentang masa dan memanipulasi serta mengarah ke titik di mana mereka tahu mereka akan mendapatkan pemain sebelum membiarkan yang lain pergi. Jika tidak, mereka akan menjadi sangat mudah untuk disasarkan dari segi orang yang mahukan wang yang banyak, yang saya yakin mereka sedang melaluinya."
United tidak merancang untuk membiarkan Pogba pergi tetapi akan berbuat demikian jika bayaran £ 150 juta sebagai balasan untuk membenarkan pemain Perancis meninggalkan kelab itu. 
The Red Devils berharap untuk melengkapkan perpindahan untuk Aaron Wan-Bissaka pada minggu depan dan kemudian akan mengalihkan tumpuan mereka untuk menandatangani pemain tengah yang baru.