Kylian Mbappe Akui Pasukannya Tidak Berpuas Hati Tidak Kalahkan United Lebih Dari 2 Gol!




Bintang Paris Saint-Germain Kylian Mbappe mendedahkan bahawa pasukannya berasa 'tidak puas hati' kerana mereka tidak mengalahkan Manchester United dengan lebih daripada dua gol di Old Trafford.
Pasukan gergasi Perancis itu membawa bekalan dua gol di tempat lawan untuk saingan babak kedua di Paris selepas gol dari Predict Kimpembe dan Mbappe di babak kedua perlawanan membawa pasukan bimbingan Thomas Tuchel menguasai sepenuh perlawanan.
Separuh pertama boleh dikatakan agak seimbang tetapi PSG berjaya menjaringkan gol selepas rehat separuh masa dan Mbappe mempunyai peluang keemasan untuk mengakhiri persaingan itu apabila dia tidak menjaringkan gol dalam situasi satu lawan satu dengan David De Gea. 
Dan pemain berusia 20 tahun itu mengakui bahawa skuadnya itu berasa 'tidak puas hati' selepas perlawanan kerana mereka tidak mengakhiri persaingan di Teater Mimpi dengan lebih baik. 
"Kami sedikit tidak berpuas hati kerana kami boleh menjaringkan gol yang ke-3," kata Mbappe. 
"Saya rasa dengan gol ke-3 ia akan berakhir. Saya akan mempersiapkan diri untuk menjaringkan gol lagi di pusingan kedua nanti.
Ole Gunnar Solskjaer menjadi pengurus pertama dalam sejarah United yang tewas dengan jaringan lebih daripada satu gol di tempat sendiri selepas kemenangan PSG. 
Ia merupakan kekalahan pertama pengurus Norway itu dalam 12 perlawanan sebagai pengurus sementara United dan dia menyifatkannya sebagai 'pemeriksaan realiti' selepas perlawanan.