Romelu Lukaku Dedahkan Bagaimana Solskjaer Membantu Dia Di Sesi Latihan Bagi Meningkatkan Ketajamannya Semula!




Romelu Lukaku telah memuji impak yang telah dibawa Ole Gunnar Solskjaer ke tempat latihan selepas menjaringkan gol ketiganya sepanjang bermain di bawah pengurus barunya itu. 
Pemain antarabangsa Belgium itu diberi cuti pada bulan lalu yang mengakibatkan dia terlepas dua perlawanan pertama pengurus sementara itu di United. 
Dengan Marcus Rashford menunjukkan prestasi yang cemerlang di posisinya, Lukaku telah memberi tindak balas positif dengan menjaringkan gol dalam tiga perlawanan berturut-turut, termasuk dalam perlawanan Sabtu ini dengan kemenangan 2-0 dalam saingan Piala FA menentang Reading pada Old Trafford.
"Saya ambil satu hari pada satu-satu masa, bekerja keras semampu saya dan membantu pasukan," kata Lukaku kepada MUTV selepas itu. 
"Saya sangat gembira dan cuba memperbaiki diri sepanjang masa. Dia [Solskjaer] membantu kami banyak dalam latihan ketika kami sedang melakukan latihan dengan hal-hal seperti bagaimana untuk merembat bola, bagaimana untuk bergerak tanpa bola. 
"Cara bagaimana dia mahu kami bermain sangat memberi manfaat kepada saya kerana dia mahu saya berada di tempat yang saya mahu. Dia memahami penyerang bagaimana anda dan bermain dengan kekuatan anda."
Ujian sebenar bagi Ole Gunnar Solskjaer adalah pada saingan Liga Perdana yang akan datang apabila mereka bertandang ke Stadium Wembley untuk menentang Tottenham Hotspur.