Ini Pesanan Cesc Fabregas Buat Callum Hudson-Odoi Dan Para Pemain Chelsea Yang Lain!




Cesc Fabregas yakin Callum Hudson-Odoi mempunyai semua kualiti yang diperlukan untuk mencapai kerjaya yang terbaik yang memberi amaran buat Chelsea bahawa mereka perlu melakukan segala yang mungkin untuk memastikan dia kekal. 
Pemain berusia 18 tahun itu melakukan assist untuk kedua-dua gol The Blues dalam kemenangan 2-0 menentang Nottingham Forest di Piala FA Sabtu lalu, dengan perlawanan itu juga mungkin merupakan permainan terakhir buat Fabregas sebelum dia menyertai Monaco. 
Hudson-Odoi adalah pemain sasaran dengan tawaran £ 30 juta dari Bayern Munich, tetapi Fabregas berpendapat Chelsea mempunyai bintang besar yang berpotensi.
"Dia mempunyai semuanya untuk menjadi yang terbaik dalam dunia bola sepak," kata Fabregas kepada laman web resmi Chelsea setelah kemenangan ke atas Forest. 
"Saya telah memberitahunya bahawa jika dia tidak berjaya mencapai tahap tertinggi dalam kerjayanya saya akan sangat kecewa kerana dia adalah salah satu bakat yang dapat anda lihat boleh menjadi sangat hebat.
"Dia boleh menjadi pemain berkelas dunia, jadi dia hanya perlu memastikan dia sentiasa rendah diri, terus bekerja keras.
"Dia budak lelaki yang rendah hati, dia benar-benar suka bermain bola sepak dan harapnya dia dapat mencapai kejayaan tidak lama lagi."
Mengenai sebarang nasihat yang dia tinggalkan untuk para pemain Chelsea, dia meneruskan: "Nasihat kecil saya adalah untuk menikmati setiap saat di sini kerana ia berjalan begitu cepat. 
"Dalam bola sepak, anda perlu bersedia setiap tiga hari, anda perlu hidup dengan kritikan, anda perlu hidup dengan semua orang mengatakan betapa baiknya anda - naik dan turun - dan anda hanya perlu berfikir saya muda, saya mempunyai masa tetapi masa benar-benar bergerak pantas, jadi nikmatilah setiap detik daripadanya."