Gary Neville Memberi Amaran Unai Emery Perlukan Empat Jendela Perpindahan Untuk Melengkapkan Arsenal Seperti Manchester City!




Gary Neville memberi amaran kepada Arsenal bahawa Unai Emery akan memerlukan empat jendela perpindahan untuk membetulkan pasukan itu selepas kekalahan mereka kepada Manchester City pada hari Ahad di Emirates. 
Pemerintahan Emery sebagai pengurus Arsenal bermula dengan kekalahan hasil jaringan gol pada separuh masa pertama oleh Raheem Sterling dan Bernardo Silva di masa kedua untuk memastikan kemenangan buat pasukan Juara Liga musim lalu itu.
Arsenal menghabiskan lebih dari £ 70 juta pada musim panas baru-baru ini, dengan membawa masuk penjaga gol baru Bernd Leno, Lucas Torreira dan Sokratis Papastathopoulos. 
Tetapi Neville percaya Emery memerlukan tiga lagi tingkap perpindahan dalam usaha untuk meningkatkan lagi pasukan Arsenal.
"Dia harus mempunyai empat tingkap perpindahan lagi untuk menjadikan pasukan ini sebagai pasukannya. Lagipun ia bukanlah pasukan Chelsea," kata Neville kepada Sky Sports.
"Saya tidak fikir ia adalah usaha jangka pendek, dengan pembelian pemain berlaku agak buruk di sana selama tiga atau empat tahun yang lalu. 
"Ia akan mengambil pada dasarnya dua atau tiga, atau empat jendela perpindahan untuk menyelesaikan masalah ini. 
"Ini adalah jurulatih yang hebat, Unai Emery, dia memerlukan tiga atau empat jendela perpindahan.
"Saya tidak peduli siapa yang menjadi jurulatih di sini - anda boleh membawa masuk Pep Guardiola di sini. 
"Ia mengambil masa dalam tiga jendela perpindahan untuk Pep Guardiola di City, yang pertama di musim panas, bulan Januari dan kemudian musim panas selepas itu. 
"Pep Guardiola, jurulatih terbaik di dunia dengan bajet terbesar, jadi ia akan mengambil masa yang lebih untuk Emery.