"Sekeping Hati Saya Akan Sentiasa Berada Di Liverpool" - Ucapan Terakhir Emre Can Buat Liverpool...




Emre Can mengucapkan terima kasih kepada semua peminat The Reds atas sokongan yang mereka berikan kepadanya ketika dia mengeluarkan kenyataan: "Sekeping hati saya akan sentiasa berada di Liverpool."
Pemain tengah Jerman, yang telah membuat 167 penampilan untuk The Reds, menamatkan kontraknya selama empat tahun di Anfield setelah memutuskan untuk bergabung dengan Juventus dengan perpindahan secara percuma.
Can menandatangani kontrak selama empat tahun dengan penyandang juara Liga Itali itu selepas menjalani pemeriksaan kesihatan di Turin pada hari Khamis.
Pemain berusia 24 tahun itu menolak tawaran baru untuk kekal di Liverpool tetapi mengatakan dia akan sentiasa menghargai kenangan semasa beliau berada di Merseyside.
"Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada semua orang Liverpool, kepada jurulatih saya, kepada kakitangan, kepada kakitangan di belakang, penyokong, dan kepada semua orang.
"Saya akan sentiasa berfikir kembali dengan senyuman dan sekeping hati saya akan sentiasa berada di Liverpool.
"Ia adalah satu penghormatan besar untuk saya bermain di Liverpool, saya berharap dapat berjumpa dengan anda satu hari nanti lagi. Jaga diri. Emre Can."