Matic Mendedahkan Tidak Sabar Bertemu Legenda United Yang Menjadi Idolanya Sejak Kecil... Siapa Pemain Yang Dimaksudkan?




Nemanja Matic mendedahkan dia tidak sabar untuk bertemu dengan idolanya pada hari Selasa, selepas mendedahkan kekagumannya untuk bekas kapten Manchester United itu.
Pasangan itu akan berada di sisi yang bertentangan di Dublin ketika Republik Ireland menjadi tuan rumah kepada Serbia dalam persaingan utama dalam kelayakan Piala Dunia kumpulan D, siaran langsung di Sky Sports Football.
Matic kini mengambil alih peranan lama Keane di bahagian tengah untuk United dan dia mendedahkan penolong pengurus Ireland itu adalah salah seorang pemain yang menjadi dasar dalam corak permainannya.
Bercakap sebelum perlawanan di Stadium Aviva, Matic berkata: "Semua orang tahu bahawa Roy Keane adalah legenda Manchester United - dia adalah pemain yang sangat penting untuk tempoh masa yang lama.
"Ketika saya masih muda dan mula mengikuti bola sepak, dia berada di prestasi terbaiknya di Manchester dan merupakan salah satu pemain tengah terbaik dalam liga tersebut.
"Saya sentiasa mencuba mengambil sesuatu dari banyak pemain untuk memperbaiki diri saya dan tentu saja Roy Keane adalah salah seorang pemain tersebut.
"Dia legenda di Manchester dan tentu sahaja saya akan gembira melihat dia dan berbual dengannya. Saya gembira kerana saya juga bermain di kelab yang sama dia bermain dahulu."