Thomas Meunier Akui Ia Satu Penghormatan Untuk Dikaitkan Dengan Perpindahan Ke Old Trafford!




Thomas Meunier menambah kepanasan mengenai spekulasi bahawa dia mungkin bersedia untuk berpindah ke Manchester United pada musim panas ini. 
United telah lama dikaitkan dengan perpindahan untuk pertahanan kanan Paris Saint-Germain, yang juga terkenal sebagai peminat kelab itu sendiri. 
Ole Gunnar Solskjaer dilaporkan mempertimbangkan tawaran untuk Meunier dan pemain antarabangsa Belgium mengakui bahawa ia merupakan satu penghormatan untuk dikaitkan dengan United. 
"Kelab dan pengurusan tahu, saya ingin menghabiskan kontrak saya di PSG atau mengapa tidak memperpanjangkannya," katanya kepada RTBF di luar Belgium.
"Jika ini berlaku (perpanjangkan kontrak), ia jauh lebih baik dan jika ia tidak dilakukan, kita akan melihat apa yang mungkin boleh berlaku dan kita akan pergi ke tempat lain. 
"Pada tahap khabar angin, saya telah dikaitkan di mana-mana sahaja. Hanya kelab menarik yang tersenarai: Manchester United, Juventus, (Borussia) Dortmund, ini mereka semua adalah kelab yang luar biasa. 
"Tetapi ia juga peluang untuk berkembang di sebuah kelab seperti Paris-Saint-Germain kerana, walaupun dengan sedikit waktu bermain, mereka memberikan anda ruang untuk melihat.
"Kita semua tahu bahawa PSG jarang melabur untuk pemain yang tidak sepadan dengan keinginan kelab.
"Jadi saya berharap untuk mencari asas bagus jika PSG tidak mahu memanjangkan kontrak saya di sini.
Kontrak Meunier bersama PSG akan tamat pada musim panas akan datang, tetapi pemain berusia 27 tahun itu masih boleh menolak tawaran dari mana-mana kelab dan menandatangani kontrak baru dengan pasukan gergasi Perancis itu.
Solskjaer mensasarkan musim panas yang besar untuk pembelian dan penjualan pemain, dengan Paul Pogba dan Alexis Sanchez adalah yang berpotensi untuk keluar. 
United dilaporkan bersedia untuk membelanjakan sehingga £ 200 juta pada musim panas ini, tetapi dipercayai dalam berusaha untuk menandatangani bintang Borussia Dortmund, Jadon Sancho. 
Walau bagaimanapun, The Red Devils hampir melengkapkan pembelian pertama mereka selepas bersetuju dengan perjanjian bernilai £ 15 juta dengan Swansea untuk Daniel James.