Marcos Rojo Akui Akan Kekal Di Old Trafford Selepas Ole Gunnar Solskjaer Beri Jaminan Tempat Untuk Dia!




Marcos Rojo telah mendedahkan bahawa dia merancang untuk kekal di Manchester United untuk satu musim lagi selepas berbincang dengan Ole Gunnar Solskjaer. 
Pemain berusia 29 tahun itu hanya membuat enam penampilan untuk United musim ini disebabkan kecederaan dan dijangka menjadi salah satu pemain yang bakal dijual oleh Solskjaer pada musim panas ini. 
Rojo, bagaimanapun, telah menandatangani kontrak tambahan pada tahun lalu yang membuatnya terikat dengan United sehingga tahun 2021. 
Dan pemain pertahanan Argentina itu mendedahkan bahawa pengurus United mahukan dia kekal di Old Trafford. 
"Buat masa ini, teruskan bersama United," Rojo memberitahu El Dia.
"Saya telah berbincang dengan jurulatih sebelum cuti dan apa yang dia rancang untuk dilakukan dengan saya. 
"Dia memberitahu saya bahawa saya ada dalam fikirannya, mengatakan bahawa saya adalah seorang pemain yang penting, bahawa dia akan mengambil saya dan dia mahu saya pulih dengan baik supaya dia boleh bergantung kepada saya dalam pasukan pertama. 
"Sekarang adalah untuk rehat, bersama dengan keluarga saya sebelum pulang ke England."
Rojo juga mendedahkan bahawa dia telah menerima tawaran untuk menyertai Boca Juniors dari bekas rakan sepasukannya Nicolas Burdisso, yang kini menjadi pengarah sukan kelab Argentina itu. 
"Nico Burdisso memanggil saya, dia adalah rakan sepasukan saya dalam pasukan kebangsaan. Dia memanggil saya ketika dia mengambil alih tugas di Boca," kata Rojo. 
"Pada masa itu saya tidak bermain. Saya mengucapkan terima kasih kepadanya tetapi saya memberitahunya bahawa niat saya adalah untuk meneruskan kerjaya di Manchester. 
"Boca adalah pasukan yang hebat, tapi buat masa ini saya ingin terus berada di Eropah."