Juventus Sedia Tawarkan Dua Bintang Mereka Untuk Bawa Paul Pogba Kembali Ke Turin!




Juventus akan menawarkan Paulo Dybala dan Alex Sandro ke Manchester United dalam usaha mereka untuk menandatangani semula Paul Pogba, menurut laporan. 
Pogba berminat untuk meninggalkan United pada musim panas ini dan terbuka untuk menyertai Real Madrid di mana dia dikehendaki sebagai sebahagian daripada pembinaan semula skuad Zinedine Zidane di Santiago Bernabeu. 
Tetapi Juve juga dikatakan berminat untuk menandatangani semula Pogba dan bersedia membuat tawaran besar untuk membawa pemain tengah itu kembali ke Turin. 
Menurut Sunday Express, Juve bersedia menawarkan kedua-duanya Dybala dan Sandro ke United sebagai balasan untuk mendapatkan pemenang Piala Dunia Perancis itu.
United sudah menyatakan minat mereka untuk menandatangani Dybala, yang telah dikaitkan dengan perpindahan keluar dari Juve selama beberapa bulan kebelakangan ini.
Abang dan juga ejen bagi Dybala mendakwa bahawa bintang Argentina itu mahu meninggalkan Juve pada musim panas ini. 
Tetapi pada hari Jumaat, Dybala menegaskan bahawa dia mahu kekal bersama kelab juara bertahan Itali itu untuk satu musim lagi. 
"Abang saya bercakap untuk dirinya sendiri," kata Dybala kepada Sky Sport Italia.
"[Pengarah sukan Juventus Fabio] Paratici tahu apa yang saya mahu lakukan tahun depan ... untuk terus bermain di sini. 
"Paratici tahu bahawa tahun depan saya mahu terus berada di sini. Kemudian ia tidak bergantung kepada saya."
Sementara itu, Sandro juga terus dikaitkan dengan perpindahan ke United dan Chelsea. 
Dan menurut laporan di Itali pada bulan lalu, Juve terbuka untuk mendengar tawaran lebih dari € 50 juta (£ 44m) untuk pertahanan kiri Brazil itu.