Ejen Romelu Lukaku Beri Mesej Perpindahan Buat Ole Gunnar Solskjaer!




Ole Gunnar Solskjaer tidak akan mempunyai masalah untuk meyakinkan 'pemain yang terbaik' untuk menyertai Manchester United musim panas ini kerana kelab itu tetap merupakan salah satu yang terbaik di dunia. 
Itu adalah menurut ejen Romelu Lukaku, yang percaya kelab The Red Devils dapat bertahan selama semusim di luar saingan Liga Juara-Juara
United bersedia untuk menggunakan strategi perpindahan baru di bawah Solskjaer di mana sasarannya adalah pemain Inggeris yang muda dan berkeinginan tinggi. 
Perkara itu boleh memaksa pemain-pemain seperti Lukaku untuk keluar dari kelab tetapi ejennya tidak meragui tentang daya tarikan yang kekal mengenai perpindahan ke Old Trafford.
"Saya fikir Manchester United akan mempunyai banyak kejayaan pada musim panas untuk membawa masuk pemain," kata Federico Pastorello. 
"Akan ada banyak kerja untuk Mr Woodward tetapi mereka akan dapat meyakinkan pemain yang terbaik untuk datang kerana kelab itu menakjubkan, salah satu yang terbaik di dunia."
Lukaku bakal menjadi salah satu mangsa dalam pembinaan semula skuad di Old Trafford. 
Pemain Belgium itu baru-baru ini bercakap mengenai perpindahannya ke Itali tetapi United akan mahu menerima bayaran sekitar £ 75 juta yang mereka bayar untuk mendapatkannya dua tahun yang lalu untuk membenarkan dia pergi. 
"Bermain di Serie A adalah impian, ia akan menjadi mimpi yang sebenar," Lukaku memberitahu Sky Italia. 
"Saya berharap dapat bermain cepat atau lambat, walaupun pada masa ini saya fokus kepada United."