Philippe Coutinho Akui 'Sangat Teruja' Bertemu Liverpool Di Separuh Akhir Liga Juara-juara!




Philippe Coutinho berasa 'sangat teruja' untuk bermain menentang Liverpool dalam saingan separuh akhir Liga Juara-Juara. 
Barcelona akan mengalu-alukan kedatangan Liverpool ke Nou Camp pada permulaan Mei untuk perlawanan pertama sebelum Coutinho kembali ke Anfield. 
Selepas membuat lebih 200 penampilan untuk Liverpool, Coutinho menandatangani kontrak untuk Barcelona pada Januari 2018 dan perlawanan Liga Juara-Juara adalah kali pertama buat Bintang Brazil itu akan bermain menentang bekas pasukannya.
Bintang Barcelona itu, yang menjaringkan gol menarik ketika menentang Manchester United pada perlawanan suku akhir, sedang melakukan Q & A di Instagram ketika seorang peminat bertanya kepadanya bagaimana perasaannya untuk kembali ke Liverpool. 
"Sangat teruja," jawabnya. 
Para peminat Liverpool menyukai Coutinho ketika dia berada di kelab itu, tetapi perpindahan keluar pemain berusia 26 tahun itu mencetuskan era baru di Anfield. 
The Reds menyusun semula bahagian tengah mereka selepas keluarnya Philippe Coutinho dan kini mencabar untuk kejuaraan Liga Perdana Inggeris dan Liga Juara-Juara.
Peminat Barcelona masih belum mengambil sepenuhnya menyukai Coutinho dengan pemain itu terus dalam usaha menyesuaikan diri dengan kehidupan di Sepanyol. 
Coutinho meraikan golnya dengan menarik selepas menjaringkan gol luar biasa dari jarak jauh ketika menewaskan United apabila dia menutup matanya dan merapatkan jarinya ke dalam telinganya.
Isyarat itu adalah mesej yang jelas kepada para pengkritiknya, yang telah mengatakan £ 146 juta yang dibelanjakan untuk Coutinho adalah satu kesilapan. 
Sudah ada spekulasi Coutinho mungkin berminat untuk kembali ke Liga Perdana Inggeris, dengan United dikaitkan dengan perpindahan bagi pemain playmaker tersebut.