Zlatan Ibrahimovic Menolak Peluang Untuk Kembali Ke Old Trafford!




Zlatan Ibrahimovic telah menyatakan bahawa dia akan menolak peluang untuk kembali ke Manchester United secara pinjaman pada bulan Januari. 
Pemain berusia 37 tahun itu menghabiskan hampir dua musim dengan Jose Mourinho di United tetapi telah diketepikan selama tujuh bulan akibat kecederaan ligamen cruciate. 
Minggu lalu, laporan mendakwa bahawa Mourinho sedang mempertimbangkan prospek untuk membawa Ibrahimovic kembali ke Old Trafford dengan kontrak sementara sebaik sahaja musiim tamat bersama LA Galaxy.
Tetapi pemain Sweden itu, yang juga dikaitkan dengan perpindahan secara pinjaman ke AC Milan, menegaskan bahawa dia tidak memikirkan untuk kembali ke United dan lebih berminat untuk pulih dengan sempurna selepas musim pertamanya di Major League Soccer. 
"Saya fikir saya berada dalam keadaan di mana saya perlu mempunyai keseimbangan antara kerja dan rehat," kata Ibrahimovic kepada Sky Sports.
"Kerana saya baru kembali dari kecederaan dan kerana umur saya dan beban saya dimasukkan semasa latihan. 
"Ia bukan apa yang saya fikirkan kerana kami masih mempunyai baki dua perlawanan, semoga kami berjaya layak ke play-off. 
"Selain daripada itu saya tidak tahu apa yang perlu saya katakan kerana saya tidak memberi fokus kepadanya, saya tidak memikirkannya."