Jose Mourinho Yakin United Akan Tandatangani Satu Orang Pemain Lagi Dan Dedahkan Kesebelasan Utama United Musim Depan!




Jose Mourinho mengharapkan Manchester United akan menandatangani satu lagi pemain sebelum jendela perpindahan ditutup pada minggu depan. 
Pengurus The Red Devils itu telah kelihatan semakin kecewa dengan jelajah pra-musim United ke Amerika, dengan mengadu tentang kekurangan penandatanganan baru dan ketiadaan beberapa bintang utama pasukan tersebut. 
United telah menandatangani tiga pemain pada musim panas ini tetapi hanya satu - bintang Brazil Fred - dijangka akan mencabar untuk tempat dalam kesebelasan utama pasukan pada musim depan.
Harry Maguire, pemain Leicester City dan England, Toby Alderweireld dari Tottenham dan Willian dari Chelsea semuanya dikaitkan dengan perpindahan ke Old Trafford. 
Mourinho mahu menandatangani seorang pemain pertahanan dan seorang lagi pemain bahagian serangan tetapi kini dia akui dia hanya akan menandatangani satu lagi bintang untuk United.
Ditanya apakah dia yakin United akan menandatangani dua pemain lagi sebelum jendela perpindahan ditutup Khamis depan, pengurus itu memberitahu beIN Sports: "Tidak. Saya yakin saya akan mendapat satu.
"Saya fikir dua bukan apa yang saya akan dapatkan. Saya fikir dalam setiap pra-musim ia berlaku hampir sama untuk setiap pasukan, yang mana pengurus mahukan lebih. Ia adalah sifat kita dan cara kita untuk sentiasa mahu lebih banyak untuk pasukan anda. 
"Tetapi keputusan kelab adalah berbeza. Biasanya anda tidak mendapat apa yang anda mahu yang pada asasnya berlaku sepanjang kerjaya saya. Jika saya menandatangani satu pemain sebelum tingkap perpindahan ditutup, tidak mengapa. "
Ditanya sama ada dia sudah mengetahui kesebelasan terbaik untuk kempen 2018-19, Mourinho menambah: "Lebih kurang, saya tahu. Ia tidak akan menjadi sangat berbeza.
"Kami pada dasarnya mempunyai pemain yang sama. Pemain yang kami beli satu adalah penjaga gol[Lee Grant], satu adalah remaja berusia 19 tahun [Diogo Dalot], dan juga kami mempunyai Fred, jadi tentunya pasukan kami tidak akan sangat berbeza. "
Manchester United bakal menghadapi Real Madrid dalam persahabatan pra-musim terakhir mereka pada Rabu ini, sebelum memulakan kempen Liga Perdana dengan perlawanan menentang Leicester City Jumaat depan.