Danny Welbeck Dalam Bahaya Dengan Unai Emery Bakal Membuat Rombakannya Di Arsenal!




Masa depan Danny Welbeck di Arsenal dalam kebimbangan selepas Unai Emery memulakan rombakannya di Arsenal, menurut laporan. 
The Gunners telah memperkuat pasukan mereka dengan ketara pada musim panas ini dengan kedatangan Lucas Torreira, Stephan Lichtsteiner, Bernd Leno dan Sokratis Papastathopoulos untuk jumlah kos sekitar £ 70 juta.
Emery kini perlu memutuskan siapa yang akan dijual dan dibenarkan untuk meninggalkan pasukan secara pinjaman ketika dia mula untuk mengurangkan jumlah pemainnya menjelang musim baru. 
Dan menurut Daily Telegraph, tempat Welbeck berada dalam ancaman. Pemain berusia 27 tahun itu hanya memulakan 12 perlawanan di Liga Perdana pada musim lalu dan membuat 16 lagi penampilan dari bangku simpanan.
Jumlah minit bermain Welbeck untuk Arsenal telah dihalang dengan beberapa kecederaan dan dia kini menghadapi tanda tanya mengenai masa depannya dengan hanya berbaki satu tahun sahaja lagi dalam kontrak semasanya.
Penyerang, yang telah ditandatangani dari Manchester United dengan nilai £ 16 juta pada tahun 2014, kini sedang bercuti selepas menjadi sebahagian daripada kempen Piala Dunia England di Rusia.