Allison Mendedahkan Perbincangannya Dengan Salah Tentang Perpindahan Ke Anfield!




Alisson mendedahkan bahawa Mohamed Salah ada berhubung dengannya sebelum dia melengkapkan perpindahannya ke Liverpool. 
Pasukan bimbingan Jurgen Klopp telah bersetuju untuk membayar sebanyak £ 68.8 juta dengan Roma pada hari Khamis untuk menandatangani pemain antarabangsa Brazil, yang telah menjadinya penjaga gol paling mahal di dunia.
Sementara itu, Salah sebelum ini sudahpun pernah bermain bersama Allison dalam satu pasukan ketika berada di Roma sebelum bintang Mesir itu melengkapkan perpindahannya ke Anfield pada musim panas yang lalu.
Dan penjaga gol yang baru ditandatangani Liverpool itu mengakui Salah sangat menginginkan dia untuk menyertainya di Anfield.
"Kami tidak mempunyai banyak berhubung selepas dia meninggalkan Roma," kata Alisson kepada laman web rasmi Liverpool. 
"Kami bertemu sekali lagi dalam perlawanan ketika kami bertarung antara satu sama lain [di Liga Juara-Juara pada musim lepas].
"Semalam, dia menghantar saya mesej yang mengatakan:'Hei, apa yang anda tunggu lagi?' Ketika rundingan itu berada di peringkat seterusnya, saya menjawab terus kepadanya dengan berkata: 'Tenang, saya sedang dalam perjalanan!'
"Saya sangat gembira kerana mempunyai peluang untuk bermain bersama dengannya lagi.
"Di samping merupakan seorang pemain yang hebat, dia juga adalah personaliti yang baik dan orang yang hebat - yang mana itu adalah perkara yang paling penting. 
"Untuk bersama-sama dengan orang dan pemain-pemain yang hebat setiap hari adalah sesuatu yang istimewa bagi saya."