Reaksi Rashford Tentang Pemain Baru Manchester United, Fred!




Marcus Rashford telah pun mengkaji tentang pemain yang baru sahaja ditandatangani oleh Manchester United Fred dan akui teruja untuk bermain bersama dengan bintang Brazil itu musim depan.
Pemain antarabangsa England itu menentang Craig Mitch dalam permainan FIFA di saluran YouTube Three Lions dan memilih untuk bermain sebagai pasukan Brazil, meskipun dia membuat sedikit perubahan pada kesebelasan utama pasukan tersebut.
Dalam senarai pemain bagi pasukan Brazil, Rashford mengeluarkan pemain tengah pertahanan Casemiro dan menggantikannya dengan pemain baru United, Fred.
Dia juga memilih untuk menggunakan Roberto Firmino dan Philippe Coutinho di bahagian tengah, dengan pemain sasaran United Willian bermain di sayap kanan.
Tetapi ia adalah Fred yang kelihatan menyerlah, kembali mengejar dengan laju untuk bertahan dan mengatasi Leroy Sane yang terkenal dengan kepantasannya, yang mencetuskan perbualan yang menarik tentang jangkaan Rashford untuk pemain tengah United yang baru itu.
Mitch: Pergilah Sane! Siapa itu? Siapa itu yang ada dengannya? 
Rashford: Fred adalah 'red'.
Mitch: Fred ?! Adakah Fred sepantas itu? 
Rashford: Saya tidak tahu lagi! 
Mitch: Pasti. Pernahkah anda melihat mana-mana aksi Fred? Di mana dia bermain bersama Shakhtar? 
Rashford: Ya. Saya telah melihat beberapa video tentang dia di Liga Juara-Juara dan dia pastinya pemain yang menarik.
Fred masih menunggu untuk membuat penampilan pertamanya di Piala Dunia selepas mengalami cedera pergelangan kaki berikutan kekasaran yang dilakukan oleh Casemiro semasa sesi latihan sebelum kejohanan itu bermula.
Dia mungkin berada dalam pasukan yang akan bermain menentang Serbia pada petang Rabu nanti, sementara Rashford juga berharap Jurulatih England, Gareth Southgate, membuat pertukaran dan memberinya peluang bermain memandangkan England sudah pun layak ke pusingan kalah mati.