Pengakuan Pogba Mengenai Isu Bersama Mourinho Dan Pertahankan Griezmann Dari Kritikan Atas Prestasi Kurang Baik Menentang Peru!




Pemain tengah Perancis, Paul Pogba, berkata beliau mempunyai beberapa "masalah kecil" dengan pengurus Manchester United, Jose Mourinho pada musim lalu tetapi berpendapat perkara telah bertambah baik sejak dia kembali ke England.
Pogba, bercakap pada sidang akhbar di pangkalan latihan Piala Dunia di Moscow, berkata tahun kedua dengan United tidak begitu baik.
"Ia adalah satu musim yang lebih baik dari yang sebelumnya," kata Pogba. "Ia adalah satu pengalaman. Terdapat beberapa masalah kecil dengan [Mourinho], tetapi tidak ada apa-apa berlaku pada akhirnya.
"Menjadi pemain gantian, perkara semacam itu, ia membantu anda untuk berkembang. Saya perlu menerimanya."
Pogba juga mempertahankan rakan sepasukan antarabangsa, Antoine Griezmann, yang bergelut untuk mempamerkan aksi cemerlang dalam dua perlawanan Piala Dunia bagi pasukan Perancis walaupun mencatat gol menerusi sepakan penalti dalam kemenangan 2-1 ke atas Australia.
"Antoine sedang melakukannya dengan sangat baik - dia gembira," kata Pogba. "Hanya kerana dia tidak menjaringkan gol dalam perlawanan kedua [menentang Peru], ia tidak bermakna bahawa dia bukan Grizou yang sama.
"Tinggalkan Grizou saya sendiri! Anda terlupa tentang Euro 2016. Fikirkan tentang semua kerja pertahanan yang dilakukannya ketika menentang Peru. Dia membantu kami untuk mengalahkan mereka."