Ejen Mengesahkan Paulo Dybala Akan Tinggalkan Juventus Musim Panas Ini!




Ejen Paulo Dybala sekali lagi menambah kehangatan spekulasi perpindahan mengenai kliennya dengan mengatakan bahawa 'ada peluang yang baik' di mana dia akan meninggalkan Juventus pada musim panas ini.
Pemain Argentina itu tidak menikmati yang terbaiknya musim ini di Serie A dan hanya berjaya menjaringkan 10 gol - lima dalam liga - dalam 40 penampilan selepas menjaringkan 26 gol pada musim lalu.
Akibatnya, dia banyak dikaitkan dengan perpindahan melibatkan dana yang besar, dengan Manchester United dilaporkan berminat membawanya ke Old Trafford.
Ejen yang merupakan abangnya, Gustavo, telah menambah kehangatan mengenai khabar angin tersebut dengan mengakui bahawa dia berfikir Dybala 'memerlukan perubahan.'
"Ya, ada peluang yang baik bahawa dia akan meninggalkan Juventus. Sudah tentu dia memerlukan perubahan," katanya kepada pameran radio Argentina, Futbolemico.
"Sudah tentu dia tidak gembira di sana. Paulo bukan satu-satunya pemain, ada banyak lagi pemain yang tidak gembira berada di Juve.
"Dia bukan satu-satunya pemain yang akan pergi pada musim panas ini."
Gustavo Dybala juga bercakap pada awal minggu ini mengenai keadaan adiknya dan menegaskan bahawa tidak ada masalah di antara dia dan Cristiano Ronaldo, yang mana kedatangannya telah menyaksikan kejatuhan Dybala.
"Terdapat banyak kemungkinan untuk Paulo meninggalkan Turin," katanya kepada Radio Impacto Córdoba.
"Dia memerlukan perubahan, dia sangat gembira berada di Itali tetapi sekarang dia tidak lagi.
"Katakanlah Paulo tidak lagi tenang dan gembira, seperti banyak pemain Juventus lain yang tidak lagi dalam situasi yang baik. Dia bukan satu-satunya pemain yang akan pergi. Masalahnya dengan Ronaldo? Tidak, di luar lapangan tidak ada masalah dengan Cristiano. Masalahnya adalah berada di atas padang: Paulo masih muda, dia perlu bermain. "