Ini Tindak Balas Lucas Torreira Selepas Dia Disamakan Dengan Legenda Arsenal Patrick Vieira!




Lucas Torreira mengakui dia berasa terhari dengan peminat Arsenal yang membandingkan dia dengan Patrick Vieira. 
Pemain antarabangsa Uruguay itu ditandatangani dengan nilai sekitar £ 26.5 juta dari Sampdoria musim panas baru-baru ini dan telah membuat impak segera di bahagian tengah Arsenal di bawah pengurus baru Unai Emery.
Torreira sudah bersedia untuk memainkan peranan penting dalam kebangkitan Arsenal dengan The Gunners belum pernah tewas dengan adanya dalam pasukan.
Dan penyokong Arsenal menyamakan pemain baru mereka itu dengan salah satu pemain terbaik sepanjang zaman mereka. 
"Jika peminat membandingkan saya dan corak permainan saya kepada Patrick Vieira, itu adalah luar biasa. Ia membuat saya berasa bangga tetapi saya perlu membesar sedikit lagi sebelum saya boleh setinggi dia! "Torreira memberitahu Sky Sports.
"Tetapi dia seorang pemain yang hebat, saya masih ingat bangun di pagi hari di Uruguay untuk menontonnya. 
"Saya sangat gembira dan saya ingin membantu pasukan. 
"Saya cuba memperbaiki diri sebagai pemain dan melakukan yang terbaik untuk pasukan. 
"Sekarang kita sedang melakukan yang terbaik, jadi ia hanyalah perlu untuk terus melakukan perkara tersebut."